نقیص

آب شیرین و گوارا

نقیص

آب شیرین و گوارا

  • ۰
  • ۰

هتل اورنج کانتی

یکی از بهترین هتل هایی که می توانید در آنتالیای ترکیه از آن برای اقامت کوتاه خود انتخاب کنید یک هتل ۵ ستاره عالی است که نامش اورنج کانتی  است! 


در واقع محل احداث اورنج کانتی  تفریح گاه کمر است و برای رفتن به فرودگاه از این مکان باید حدود ۱ ساعت با اتومبیل مسافت را طی کنید!

هتل اورنج کانتی

این هتل از نمونه هتل هایی است که دارای استخر های اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی است که حتما شما را راضی خواهد کرد. هتل سیلایف فامیلی در آنتالیا هم می تواند انتخاب خوبی برای اقامت باشد

هتل اورنج کانتی

اگر به استخر و آب تنی علاقه دارید می توانید از استخر این هتل استفاده کنید! حتی حمام ترکی آن بی نظیر است و سونا و جکوزی آن هم برای شما خاطره انگیز خواهد بود!

هتل اورنج کانتی

اگر بعد از هر آبتنی نیاز به ماساژور دارید اینجا هستند اتاق هایی که این خدمات را برایتان فراهم کرده اند.

هتل اورنج کانتی

این هتل دارای یک معماری خاص و بی نظیر است که خود نمای هتل و معماری آن نوعی جاذبه است چرا که در کنار دریا و ساحل شنی زیبا همه چیز رویایی به نظر می رسد.

هتل اورنج کانتی

بعد از یک تفریح یا استراحت کافی می توانید وعده غذایی تان را در یکی از رستوران های ناب این هتل صرف کنید. منوی این رستوران ها به صورت ترکی و ایتالیایی و دریایی و هلندی است!

 

هتل اورنج کانتی

برای کسانی که نیاز به آرایشگاه دارند می توان آرایشگاه این هتل را پیشنهاد داد. برای خرید هم می توانید به سه مرکز خرید در آنتالیا برای مسافران ایرانی مراجعه کنید

هتل اورنج کانتی

پس می توانید به راحتی از این هتل استفاده کنید و اوقات خوشی را سپری کنید! سرویس خانه داری هتل همیشه در خدمت شماست تا اقامت ساده تری بدون دغدغه داشته باشید!

هتل اورنج کانتی

 

آدرس : Atatürk Bulv. Yeni Mah. – Antalya

هتل اورنج کانتی

  • ۹۳/۰۳/۱۵
  • مقداد صفری

هتل آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی