نقیص

آب شیرین و گوارا

نقیص

آب شیرین و گوارا

  • ۰
  • ۰

سفرنامه - سفر به ترکیه

سفرنامه از سایت گردشگرها  در مورد سفر به کشور ترکیه .

دیدتی ها و اتفاقات در طول گرذش در ترکیه .

سفر به ترکیه

سفر به ترکیه : نخستین غذای ترکی را آن روز ظهر در یک رستوران بین راهی نزدیک سیواس خوردم مزه اش بد نبود در نزدیکترین جای ممکن، در کنار یک اتوبان از اتوبوس پیاده شدم و وسایلم را برداشتم و تابلوی کادیکوی را دنبال کردم. حدود ۷ کیلومترتابه انجا فاصله داشت و دوستم را در کنار اسکله ملاقات کردم.از دیدنش خیلی خوشحال شدم حسابی اب وهوای استانبول بهش ساخنه بود وچاق شده بود بعد از سلام واحوالپرسی و روبوسی به سمت خانه اش که در یکی از بهترین جاهای استانبول ودرکناراسکله کادیکوی بودحرکت کردیم. همراه با او به آپارتمانش که در طبقه دوم ساختمان بود رفتم.وپس از صحبت وخوردن شام که یک ران جوجه مرغ، کمی سیب زمینی، فلفل و نان بود به خواب رفتم.

سفر به ترکیه

فردا صبح زود بعد از خوردن صبحانه با عبور از آب با کشتی و رسیدن به بخش اروپایی، به بازدید از مساجد سلطان احمد، ایاصوفیا و چند مسجد دیگر پرداختیم وبعداز ظهر به میدان تاکسیم(تقسیم (رسیدیم پس از عکس گرفتن کنار مساجد استانبول که به آن شهر هزار مسجد هم می گویند، به اسکله برگشتیم تا سوار اخرین کشتی به مقصد کادیکوی شویم.پس از ان با پیشنهاد دوستم به یک کافی شاپ در ان حوالی رفتیم تا با دوستان دیگر او اشنا شوم. پس از چند ساعت گفت و گو با دوستان سوری و ترک او به ساحل استانبول رفتیم.وپس از گشت وگذار وخوردن شام به خانه برگشتیم. فردا صبح بعد از خوردن صبحانه استانبول زیبا رابه مقصد بورسا، ترک کردیم.ابتدا به سمت اسکله پندیک حرکت کردیم وبا کشتی بعد از رسیدن به یلووا واز انجا به سمت بورسا رفتیم .مسیرکوهستانی پیل افکن اغاز شد.پس از مدتی به بورسا رسیدیم قرار شد به خانه یکی از دوستان علی در منطقه گروکله واقع در ۲۴ کیلومتری بورسا برویم . میزبان مایک پسر ۲۷ ساله فرانسوی که در ترکیه مشغول کار بود. در مورد انتخاب هتل ترکیه ، هتل های اطراف میدان تقسیم خوب و هزینه رفت و امد کمتره .

سفر به ترکیه

منبع :  گردشگرها بانک تور و هتل

  • ۹۴/۰۲/۲۶
  • مقداد صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی